Гарантія і сервіс
Всі наші товари виготовляються із якісних, сертифікованих матеріалів. Значна частина нашої продукції - ексклюзивні, нестандартні вироби, виготовлені за індивідуальним проектом. Для таких виробів гарантійне обслуговування обговорюється з менеджером під час замовлення.
При отриманні продукції покупець зобов'язаний перевірити її комплектність, кількість і можливі пошкодження. Для усунення несправності зверніться до менеджера, який веде Ваше замовлення, або за номером +38(044)501-67-64. Підставою для проведення гарантійного ремонту може бути рахунок-фактура або видаткова, за якою придбано товар.
Причиною відмови у ремонті на гарантійній основі можуть бути:
- порушення правил експлуатації;
- самостійний неузгоджений ремонт виробу;
- використання продукту не за призначенням;
- внесення змін у конструкцію виробу;
- механічні та інші пошкодження, спричинені зовнішніми факторами.
Гарантія не розповсюджується на напівфабрикати, що виготовлені:
- за допомогою лазерної різки;
- на координатно-пробивному пресі;
- на гідроабразивному верстаті;
- на механічній дільниці;
- інші напівфабрикати.
Термін гарантійного ремонту - 2-10 робочих днів і залежить від складності.
Повернення товару
Покупець має право впродовж 14 днів обміняти на аналогічний або повернути придбаний товар, якщо він не підходить за формою, кольором або розміром і не може бути використаний за призначенням, а також з інших причин. Поверненню підлягають тільки серійні вироби, виготовлені за нашою документацією.
Повернення товару і повернення його вартості покупцю відбувається в разі, якщо:
- виріб не використовувався;
- збережено товарний вигляд;
- при перевірці продукту не були виявлені ознаки стороннього втручання.
у разі відмови від товару, покупець сплачує вартість доставки в обидві сторони.
УВАГА! Ексклюзивні, нестандартні вироби, виготовлені за індивідуальним замовленням, поверненню не підлягають.
Ми поважаємо і цінуємо своїх клієнтів і гнучкі стосовно спірних питань. Тож телефонуйте нам і ми про все домовимося!